Avagy azért álljunkcsakmegegyszóra, tanárúr…!

Az egy dolog, hogy megszűnik egy olyan szolgáltatás, ami nekik nem termel elég hasznot. Na de hogy mindezt (ugyan tájékoztatás után, de egyoldalúan) megszüntetik március 9-én, ma mégis a teljes hónapra szóló havidíjat vonták le. Ez meg azért már enyhén szólva is pofátlan dolog.

Felhívom az ügyfélszolgát. Hát igen, a rendszer mindig teljes havidíjat számláz, még akkor is, ha utána pár napra rá a szolgáltatást ŐK szüntetik meg. Ám legyen, automatizált számlázási rendszer, belefér. Na de hogy azt már nem tudják beleautomatizálni, hogy az időarányos összeget március 9-ével jóváírja… Alapból nem is foglalkoznak a kérdéssel, de ha írok nekik ezzel kapcsolatban egy panaszt, akkor méltányossági alapon kivizsgálják, és valószínű jóváírják.

Oké, párszáz forint az egész (kb 270), de itt maga az elv a lényeg, hogy arcátlanul behúznak, és még nekem kell verni érte az asztalt.

Most megint csalódtam a Pannonban. Ennél azért korrektebbek voltak mindig az eddig együtt töltött >10 év alatt.

Egyszer egy ismerősöm azt mondta: „Egyszer elkurvul minden. A legjobb, legszebb, legtisztább dolgok is.”

Most igazat adok neki még egy okból.

Kategóriák: BlogCikkÉrkezettMobil

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Avatár helyőrzője

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük