Mióta legutóbb a Pannon (mert akkor még nem volt Telenor) kicserélte a majd’ 12 éves SIM kártyámat, azóta csak problémák vannak a számlázással. Kártyás előfizetőként sosem lát rá az ügyfél, hogy pontosan mire, mennyit, és miért is vonnak le. Előfizetésesre meg nem szívesen váltok, hiszen nem szeretem a kötöttségeket. Majd akkor fizetek, ha én szeretnék. Ha ezt félévente-évente akarom, akkor úgy. És ha egy darabig esetleg nem tudnék egyenleget tölteni, akkor meg addig sem hal meg a kártyám.
A SIM cseréje viszont szükséges volt, mert elkezdte azt játszani, hogy bár a telefon jelzett térerőt, és ment a mobilnet is, hangszolgáltatás nem volt, se bejövő hívás nem jött (a hívott fél átmenetileg nem kapcsolható), sem kimenőt nem tudtam kezdeményezni.
A SIM cseréje önmagában még nem lett volna gond. Csakhogy az ősrégi előfizetés miatt a rendszerben a nevemre kellett írják a kártyát – ezt a mobilnet megrendelésekor is meg kellett volna már tegye a kolleganő, de valamiért mégsem tette. Így a SIM cseréjekor elkezdődtek a galibák.
A mobilnetet február 12-én aktiváltattam, mikor is közölték, hogy március elsejével indul majd az új számlázási ciklus, így addig is a teljes havidíjat vonják ugyan le, de a teljes adatforgalmat is felhasználhatom, ami ennél a csomagnál 1990 Ft összegért 200MB forgalom, túlfogyasztási díj nélkül (ehelyett sávszélesség-korlátozás, avagy lassítás lép életbe).
A SIM cseréje március 9-én történt meg. Viszont a névre írás miatt minden létező havidíjas szolgáltatás díja egyúttal automatikusan ismételt levonásra került, és minden, 2010.03.09 előtti forgalmi és egyéb adat állításuk szerint eltűnt. Ciki. És elméletileg a számlázási ciklus maradt hónap eleje.
Aztán elérkezett március 14-e reggel, mikor jött az újabb SMS, hogy levonták a havidíjat a netre. Ez csak a fentiek alapján volt kifejezetten furcsa, hiszen a helyzet így nézett ki:
- levonták az 1990 Ft-ot március elsején, ahogy kellett
- a SIM névre írásakor levonták ismét, mert minden szolgáltatás újraindult az adott nappal
- levonták március 14-én, mert a számlázási ciklust sikerült áttenni a nevesítésnek hónap közepére
- kértem jóváírást, amit elvileg meg is kaptam
Április 14-én feltöltöttem az egyenlegem a 14.400-as értékkel, ez a kedvezmény miatt 18.000 Ft-tal növelte az egyenlegemet, így 19.543 Ft-on állt a mutató. A havi 2000 Ft levonásával számolva ennek minimum szeptember közepéig ki kellett volna tartania még akkor is, ha beszélek is közben, hiszen nagyon keveset szoktam beszélni.
Most július 30 van, és az előbb jött egy SMS, hogy az egyenlegem 565 Ft, amit nonszensznek tartok.
Meglássuk, hogy mit mond a részletező – no persze azt is valószínűleg csak március 9-éig visszamenőleg tudom kérni, hiszen állításuk szerint a nevesítés előtti adatokat a nevesítés ténye kvázi kinullázta. Érdeklődéssel várom, hogy milyen eredményt fog ez hozni… Nem vagyok vidám.
(Lábjegyzet: A sztori másik érdekes eleme, hogy bár djuice kártyás előfizető vagyok, a djuice nem tekint valódi ügyfélnek, hiszen elmúltam 26 éves, ugyanakkor a Telenor sem tekint ügyfélnek, hiszen djuice-os vagyok. Komolyan elgondolkoztam, hogy amint lesz itthon iPhone 4, átmegyek máshová…)
0 hozzászólás