Újabb, szezonális mókili, ami a lányok közt terjed. A célja nem a mellrák elleni küzdelem, de egy kis józan ésszel azonnal látható is, hogy miért nem.

Hölgyek most itt az ideje, hogy az idén is támogassuk a mellrák elleni küzdelmet! Ugye mindannyian emlékszünk a tavalyi év „milyen színű a melltartód” akcióra….. Jó, ebben az évben valami más jön.

Add meg a cipő méreted (csak számjegy), majd írd a „cm”-t mögé, illetve, hogy mennyi ideig tart elkészíteni a hajad… (Pl.:38 cm, 5 perc), és tedd ki a saját üzi faladra! Ne feledjük, hogy tavaly oly…an sokan vettek részt az akcióban, hogy végül a hírek, és az állandó állapot frissítése emlékeztetett mindenkit, hogy miért tesszük ezt, ami segített felhívni a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre! Ne mondd el férfi ismerőseidnek, mit jelentenek a számok, hadd találgassanak! És kérlek, másold és illeszd be (ezt az üzenetet), minden nő ismerősödnek! Próbáljunk nagyobb felhajtást kelteni, mint tavaly!

Most rajtad a sor! Hajrá hölgyek … hadd induljon be a férfiak fantáziája

„Hölgyek most itt az ideje, hogy az idén is támogassuk a mellrák elleni küzdelmet!”
Ez elég alaposan kirekesztő, hiszen te is ugyanannyit tudsz tenni a mellrák ellen, mint egy hím: felhívod rá a figyelmet, hogy van, és kedves nőtársad menjen el rendszeresen szűrésre. Ehhez meg nem szükséges az, hogy neked, a felhívónak legyen melle, elvégre az igét bárki tudja osztani…

„a hírek, és az állandó állapot frissítése emlékeztetett mindenkit, hogy miért tesszük ezt”
„Ne mondd el férfi ismerőseidnek, mit jelentenek a számok, hadd találgassanak!”
Ugye érzed az ellentmondást? Hogyan tudhatta volna mindenki, hogy miért teszitek ezt, ha közben a hímeknek találgatni kellett, és kussoltál arról, hogy állítólagos mellrákellenes kampány? Érted a logikai bukfencet? (Amúgy: „állandó állapot frissítése”? Ki frissítgette az állandó állapotát, és mi az az állandó állapot?)

Ha nem érted, akkor tedd csak ki bátran, és hidd azt nyugodtan, hogy te most a mellrák ellen kampányolsz…

(Lábjegyzet: Egy bármilyen kampánynál nem az lenne a cél, hogy minél többekhez eljusson a fontos információ? Dehogynem! És a hímek kirekesztésével épp, hogy tudatosan csökkented a potenciális igehirdetők számát, hiszen a férfipopuláció így nem kampányol a mellrák ellen. De hát ezek szerint az nem is kell, hiszen ez az egész láthatóan nem a mellrák elleni kampányról szól, hanem arról, hogy csak bosszantsuk vele a hímeket.)

Kategóriák: BlogÉrkezett

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Avatár helyőrzője

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük