Mivel nem hoztam magammal a Mavic Air akkuját, illetve egyébként is terveztem, hogy veszek még hozzá akkut, így az Amazon felé vettem az irányt. Itt ugyanis annyira kiesik minden a távolságok miatt, hogy más opció nem is igazán lett volna, pláne nem értelmes áron. Emellett egyúttal li-po safe tartót is akartam venni, hogy majd mikor hazafelé indulok, akkor majd abba tegyem bele az itt megvett akkukat.
Körbenézve az Amazonon, az akkuk darabját $69.99-ért meg tudom venni, egyetlen hátránnyal: nincs készleten, és várhatóan február 8. előtt nem is lesz – bár itt most megkockáztatom, hogy korábban meg február 3-at írtak rá… Egyszóval az aznapi, vagy maximum két napos, ingyenes kiszállítás a Prime esetén szép meg jó, de ilyen, relatíve specifikus termék esetén sajnos semmit nem ér.
És akkor még ezen felül kellene li-po safe tartót venni, de az már csak pár dollár.
Ezért is örültem meg annak, amikor belefutottam ebbe $179.99-ért:
Sajnos magáról a termékoldalról nincs képernyőfotóm, de az áru elnevezése és a kép maga is jól leírja, “mit tud”: 2db akkumulátor, 2db li-po safe tartó és 3db szűrő a Mavic Air kamerájára. A leírásból és a képről az is kiderült, hogy ez a 3 szűrő egy ND32, egy ND16 és egy CPL:
A teljes összeget és a felsorolt termékeket nézve ez egy egész jó összeállításnak tűnt, ráadásul ez volt nagyjából az egyetlen olyan, ami akkor hirtelen raktáron lévőnek is mutatta magát, és az Amazon raktárából jött, így rányomtam a megrendelésre. Noha a megrendelést már 19-én leadtam, az időközben becsúszott Martin Luther King Day miatti szabadnap is rátett egy lapáttal a szállítási időre, így csak január 24-én kaptam meg a csomagot.
A szűrők nélkül.
Reklamáltam az Amazonnál, rögtön mondták, hogy küldenek replacement csomagot, és kiállítják a return label-t az eredeti csomag visszaküldéséhez, és ameddig az új csomag meg nem érkezik, nyugodtan használjam az akkukat, és vissza sem azonnal kell küldjem, hanem a megadott dátumig. Oké, kiváló ügyfélkezelés, jár a pirospont.
Január 29-én megjött a cserecsomag. Szintén nem voltak benne szűrők.
Újabb kör az Amazon Supporttal. Próbáltam afelé terelni a dolgot, hogy igazából mindegy az a nyamvadt szűrő már, meg részleges jóváírással is kiegyezek, de végül kötötték az ebet a karóhoz, hogy full refund – és hogy mindkét csomag tartalmát küldjem vissza. Mondom oké, de nem azért rendeltem meg, hogy visszaküldjem, és másoknál meg nincs készleten.
Visszakérdeztem, hogy oké, akkor tehát két opcióm van, az egyik, hogy benyelem a szűrők hiányát, a másik meg a full refund, viszont ahhoz mindkét csomagot vissza kell küldjem? Igen, de igazából mégsem: mivel már jeleztem feléjük, hogy megint hiányos a csomag, így csak a full refund van, mint opció, nem tarthatom meg így, hiányosan…
Úgyhogy most akkor küldhetem vissza az egészet, aztán várhatok 1-2 hetet a jóváírásra, ami az USD/HUF árfolyamingadozások miatt nyereség vagy veszteség is lehet, mert a magyar bankkártyámmal, USD-ben fizettem ki.
És vehetek akkor más eladótól, illetve még külön li-po safe tartót is. Köszönöm ezt a szenvedést a kínai kollégának, aki mást küldött, mint amit a termékoldalon írt az Amazon…
Még egy pikantéria van a dologban: mivel a vásárlásom után született a termékoldalon egy olyan 1 csillagos értékelés, ami épp a hiányzó szűrőket említette, így gondoltam, én magam is beküldöm, hogy nálam is ugyanez a gond.
A termék leírását viszont időközben megváltoztatta valaki, így abban már nincs benne a három szűrő, de a képek között még ott van.
Az Amazon ugyanakkor egyszerűen úgy döntött, hogy nem engedélyezi a hiányzó szűrők miatt írt értékelésemet, ami meglehetősen furcsa úgy, hogy már korábban engedélyeztek egy hasonló tartalmút.
can somebody tell me what exactly is the issue with my @amazon customer review for a product I purchased but arrived with items missing? I only wrote down what happened, no rude language, nothing… pic.twitter.com/DIUQvcj5j9
— KOVARI Peter (@Jadeye_hu) January 31, 2019
0 hozzászólás