Nagyjából kereken kettő hónappal a megkeresésem után váratlanul reagált az FAA, és küldött egy emailt válaszul. No persze magában az emailben nem adtak választ a kérdésemre. Ellenben ott volt benne egy közvetlen telefonszám a registration help deskhez:
Dear Sir:
This is a follow up e-mail:
Please contact the registration help desk if you need further assistance at 844-359-6982 option 2.
Az FAADroneZone oldalán ezt a telefonszámot én egyébként nem találtam meg. De oké, felhívtam. Elsőre az ügyintéző kapcsolásakor egyszerűen megszakadt a hívás. Másodjára már sikerült vázoljam a kollégának a helyzetet, aki rögtön megválaszolta a kérdést: a gond a használt bankkártyával volt, mert valamiért a rendszer nem tudta egyeztetni az irányítószámot. (Ez amúgy a Revolut kártyám volt.)
Azt tanácsolta, hogy próbáljam meg másik kártyával, és ha úgy sem sikerül, akkor vegyek egy prepaid VISA kártyát, és használjam azt.
Másik kártyával végül sikerült.
De ha egyrészt könnyen megtalálható a help desk telefonszáma, illetve ha a FAQ eleve leírja, hogy legtöbbször mi az általam tapasztalt hiba oka, akkor lényegesen hamarabb sikerült volna elintézni.
0 hozzászólás